Nemokamas pristatymas visiems užsakymams Lietuvoje nuo 29 EUR!
Pirkimo – pardavimo taisyklės
- SĄVOKOS
1.1. Pardavėjas – Agnė Lisovskytė, IDV pažymos nr.1295600, adresas Paparčio 11-oji g. 5, Liudvinavo k., Marijampolės sav., pašto adresas info@perro.lt, kontaktinis telefonas +370 630 10591, kurio prekės yra parduodamos elektroninėje parduotuvėje www.perro.lt.
1.2. Elektroninė parduotuvė – Pardavėjo valdoma elektroninė parduotuvė adresu perro.lt.
1.3. Pirkėjas – asmuo, atitinkantis šių pirkimo – pardavimo taisyklių 2.2 punkte numatytus reikalavimus ir įsigijęs prekių Elektroninėje parduotuvėje.
1.4. Šalys – Pirkėjas ir Pardavėjas kartu.
1.5. Pirkimo – pardavimo Elektroninėje parduotuvėje taisyklės (toliau – Taisyklės) – tai nuotolinė pirkimo – pardavimo sutartis, kuria nustatomos Pirkėjo ir Pardavėjo teisės bei pareigos, prekių įsigijimo, apmokėjimo, pristatymo ir grąžinimo sąlygos, šalių atsakomybė bei kitos su prekių pirkimu ir pardavimu Elektroninėje parduotuvėje susijusios sąlygos.
1.6. Pirkimo – pardavimo sutartis – tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaryta pirkimo – pardavimo sutartis, kurią sudaro prekių užsakymas, kurį Pirkėjas pateikia Pardavėjui per Elektroninę parduotuvę ir šios Taisyklės su vėlesniais pakeitimais ir/ar papildymais.
- BENDROSIOS SĄLYGOS
2.1. Pirkimo – pardavimo sutartimi Pardavėjas įsipareigoja parduoti ir perduoti Pirkėjo užsakytą ir apmokėtą prekę Pirkėjui, o Pirkėjas įsipareigoja sumokėti už prekę nustatytą pinigų sumą ir priimti perduotą prekę.
2.2. Įsigyti Elektroninės parduotuvės prekes turi teisę Elektroninės parduotuvės lankytojai, kurie yra:
2.2.1. veiksnūs fiziniai asmenys, t. y. 18 metų sulaukę asmenys, kurių veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka.
2.2.2. juridiniai asmenys.
2.3. Pirkėjas, prieš įsigydamas prekes Elektroninėje parduotuvėje privalo susipažinti ir sutikti su šiomis Taisyklėmis. Pirkėjo patvirtintos Taisyklės yra Šalims privalomas teisinis dokumentas.
2.4. Pirkėjui nesuteikiama teisė užsisakyti prekės Elektroninėje parduotuvėje, jeigu Pirkėjas nėra sutikęs ir susipažinęs su šiomis Taisyklėmis. Tais atvejais, kai Pirkėjas nesutinka su Taisyklėmis arba tam tikra jų dalimi, jis negali užsakyti prekių Elektroninėje parduotuvėje.
2.5. Pardavėjas turi teisę pakeisti ir/ar papildyti Taisykles. Pakeistos Taisykles skelbiamos Elektroninėje parduotuvėje. Visi Taisyklių pakeitimai ir/ar papildymai įsigalioja nuo jų paskelbimo Elektroninėje parduotuvėje momento.
2.6. Pirkėjas, prieš įsigydamas prekės Elektroninėje parduotuvėje, privalo susipažinti ir sutikti su Elektroninės parduotuvės Privatumo politika. Pirkėjo asmens duomenys tvarkomi Elektroninėje parduotuvėje Privatumo politikoje nustatyta tvarka.
- PIRKIMO – PARDAVIMO TEISINIŲ SANTYKIŲ SUKŪRIMO MOMENTAS
3.1. Pirkėjas, užsisakydamas prekė (-es) Elektroninėje parduotuvėje, privalo nurodyti būtinus savo asmens duomenis, kurie Pardavėjo yra saugomi ir tvarkomi Elektroninės parduotuvės Privatumo politikoje nustatyta tvarka.
3.2. Kai Pirkėjas, išsirinkęs prekę (-es) įvykdo visus užsakymo žingsnius ir pateikia užsakymą, laikoma, kad tarp Pardavėjo ir Pirkėjo atsirado pirkimo – pardavimo teisiniai santykiai ir buvo sudaryta Pirkimo – pardavimo sutartis.
3.3. Pirkėjas yra informuojamas apie mokėjimo patvirtinimą, Pardavėjui pateikiant pranešimą Pirkėjo elektroniniu paštu, kurį Pirkėjas nurodė užsisakydamas prekė (-es) Elektroninėje parduotuvėje.
3.4. Kiekviena tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaryta pirkimo – pardavimo sutartis yra saugoma Elektroninės parduotuvės Privatumo politikoje nustatyta tvarka.
- PIRKĖJO IR PARDAVĖJO ĮSIPAREIGOJIMAI IR TEISĖS
4.1. Pirkėjas, užsisakydamas prekę (-es) Elektroninėje parduotuvėje, privalo sumokėti ir priimti ją (-as) šių Taisyklių nustatyta tvarka.
4.2. Pirkėjas įsipareigoja laikytis šių Taisyklių, Privatumo politikos, ir nepažeisti Lietuvos Respublikos teisės aktų.
4.3. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes Elektroninėje parduotuvėje šių Taisyklių nustatyta tvarka.
4.4. Pirkėjas turi teisę atsisakyti užsakymo bei nutraukti pirkimo – pardavimo sutartį šių Taisyklių nustatyta tvarka.
4.5. Pardavėjas įsipareigoja Pirkėjo užsakymus vykdyti šių Taisyklių nustatyta tvarka.
4.6. Pardavėjas įsipareigoja Pirkėjo asmens duomenis tvarkyti tik Taisyklių, Privatumo politikos, ir Lietuvos Respublikos bei Europos Sąjungos teisės aktų nustatyta tvarka.
4.7. Pardavėjas įsipareigoja laikytis šių Taisyklių, Privatumo politikos, ir nepažeisti Lietuvos Respublikos teisės aktų.
4.8. Pardavėjas turi teisę iš anksto neįspėjęs Pirkėjo anuliuoti jo užsakymą, jeigu Pirkėjas nesumoka už įsigytas prekę (-es).
- APMOKĖJIMO TVARKA
5.1. Visi mokėjimai Elektroninėje parduotuvėje yra apskaičiuojami ir atliekami eurais.
5.2. Pirkėjas gali atlikti mokėjimą už prekę (-es) naudodamasis Paysera, Swed, Seb, Revolut, Luminor, Citadelės, Urbo, Šiaulių banko, Lietuvos centrinės kredito unijos ir N26 banko elektroninės bankininkystės paslaugomis, taip pat Moki3, Inbank ir General Financing paskolų davėjų paslaugomis bei galima atsiskaityti Lietuvos spaudos ir Narvesen kioskuose. Mokėjimai yra apdorojami naudojantis https://www.paysera.lt mokėjimų tarpininkavimo sistema.
- PREKIŲ PRISTATYMAS
6.1. Pardavėjas įsipareigoja Pirkėjo įsigytas prekę (-es) Elektroninėje parduotuvėje pristatyti Pirkėjo pasirinktu pristatymo būdu.
6.2. Pirkėjas gali pasirinkti šiuos prekės (-ių) pristatymo būdus: DPD, Omniva paštomatai ir DPD, Omniva kurjerių paslaugos. Pažymima, jog tam tikroms prekėms dėl jų gabaritų neatitikimo nėra galimybės pasirinkti pristatymo būdus – DPD, Omniva paštomatai, minėtoms prekėms pristatymo būdai gali būti tik DPD, Omniva kurjerių paslaugos.
6.3. Pirkėjui patvirtinus užsakymą prie bendros prekės (-ių) sumos prisideda pristatymo mokestis, jeigu toks yra taikomas.
6.4. Pirkėjas įsipareigoja Elektroninėje parduotuvėje užsakymo metu nurodyti tikslų prekės (-ių) pristatymo adresą.
6.5. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti prekę (-es) Pirkėjui vadovaudamasis Elektroninėje parduotuvėje užsakymo metu prekės (-ių) aprašymuose nurodytais terminais, bet ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo pirkimo-pardavimo sutarties sudarymo dienos.
6.6. Pardavėjas nėra atsakingas už tai, jog Elektroninėje parduotuvėje esančių prekių forma, spalva, dydis ar kiti parametrai gali neatitikti realios prekių spalvos, dydžio, formos ar kitų parametrų dėl Pirkėjo naudojamo monitoriaus ypatybių.
6.7. Pirkėjas įsipareigoja kartu su asmeniu pristačiusiu siuntą prekės (-ių) pristatymo metu patikrinti siuntos ir prekės (-ių) būklę, jeigu Pirkėjas užsisakė prekės (-ių) pristatymą naudojantis kurjerio paslaugomis.
6.8. Pirkėjas įsipareigoja priimti/atsiimti prekę (-es) pats. Jeigu Pirkėjas pats nepriima prekės (-ių), bet prekė (-ės) pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų dėl pristatytos (-ų) prekės (-ių) netinkamam asmeniui.
- PIRKIMO-PARDAVIMO SUTARTIES NUTRAUKIMO IR PREKIŲ GRĄŽINIMO TVARKA
7.1. Pirkėjui pradėjus užsakymą Elektroninėje parduotuvėje, bet jo neapmokėjus, Pardavėjas siunčia Pirkėjui priminimą dėl neapmokėto užsakymo, Pirkėjui po minėto priminimo neapmokėjus užsakymo, pirkimo-pardavimo sutartis laikoma nesudaryta.
7.2. Pardavėjas turi teisę nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį prieš tai informavęs Pirkėją, jeigu dėl nenumatytų aplinkybių Pardavėjas negali pristatyti Pirkėjo Elektroninėje parduotuvėje užsakytos prekės. Pardavėjas turi teisę pasiūlyti analogišką prekę Pirkėjui. Pirkėjui atsisakius analogiškos prekės, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti sumokėtus pinigus per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo pirkimo-pardavimo sutarties nutraukimo dienos.
7.3. Pirkėjas turi teisę atsisakyti Elektroninėje parduotuvėje sudarytos pirkimo-pardavimo sutarties ir grąžinti kokybišką (-as) prekė (-es), pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekės (-ių) pristatymo dienos.
7.4. Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų, nuo grąžinamos (-ų) kokybiškos (-ų) prekės (-ių) gavimo dienos.
7.5. Pardavėjas turi teisę negrąžinti Pirkėjui jo sumokėtų pinigų tol, kol kokybiška (-os) prekė (-ės) negrąžinta (-os) Pardavėjui arba kol Pirkėjas pateikia įrodymą, kad kokybiška (-os) prekė (-ės) yra išsiųsta (-os) Pardavėjui, atsižvelgiant į tai, kas įvyksta pirmiau.
7.6. Pirkėjas gali pasinaudoti Taisyklių 7.3. p. nurodyta kokybiškos (-ų) prekės (-ių) grąžinimo teisę, jeigu prekė (-ės) nebuvo sugadinta (-os), iš esmės nepasikeitė prekės (-ų) išvaizda ir (ar) prekė (-ės) nebuvo naudojama (-os), taip pat pateikus prekės (-ių) pirkimo dokumentą.
7.7. Pirkėjas grąžindamas kokybišką (-as) prekė (-es) įsipareigoja laikytis šių sąlygų:
7.7.1. grąžinama (-os) prekė (-ės) turi būti nesugadinta (-os), originalioje (-se) tvarkingoje (-se) pakuotėje (-se);
7.7.2. grąžinama (-os) prekė (-ės) turi būti nenaudota (-os), nepraradusi (-ios) prekinės išvaizdos, įskaitant (bet neapsiribojant) nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.
7.7.3. grąžinama (-os) prekė (-ės) turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo prekės (-ių) pristatymo metu.
7.8. Pirkėjas grąžindamas kokybišką (-as) prekę (-es) turi užpildyti prekių grąžinimo formą ir ją atsiųsti Pardavėjui el. paštu info@perro.lt. Pardavėjas gavęs minėtą prekių grąžinimo formą per 2 (dvi) darbo dienas susisiekia su Pirkėju ir nurodo galimus prekės (-ių) grąžinimo būdus.
7.9. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Pirkėjo grąžinamą (-as) kokybišką (-as) prekę (-es), jei buvo nesilaikoma šiose Taisyklėse nurodytų prekių grąžinimo sąlygų ir tvarkos.
7.10. Pirkėjui atsisakant pirkimo-pardavimo sutarties ir grąžinant kokybišką (-as) prekę (-es), Pirkėjui grąžinamos visos jo sumokėtos sumos (įskaitant (bet neapsiribojant) prekės (-ių) pristatymo išlaidomis), išskyrus prekės (-ių) grąžinimo išlaidas.
7.11. Pirkėjas, norėdamas pasinaudoti šių Taisyklių 7 skyriuje numatytomis kokybiškos (-ų) prekės (-ių) gražinimo teisėmis, turi atitikti vartotojo sąvoka, taip taip kaip tai apibrėžta Lietuvos Respublikos teisės aktai, y. Pirkėjas turi būti fizinis asmuo, su savo verslu, prekyba, amatu ar profesija nesusijusiais tikslais (vartojimo tikslais) įsigijęs prekę (-es) Elektroninėje parduotuvėje.
7.12. Pirkėjas turi teisę atsisakyti Elektroninėje parduotuvėje sudarytos pirkimo-pardavimo sutarties ir grąžinti netinkamos kokybės prekę (-es) laikantis Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytų sąlygų ir tvarkos.
7.13. Pirkėjas įsigijęs netinkamos kokybės prekę (-es), taip, kaip tai apibrėžta Lietuvos Respublikos teisės aktai, gali grąžinti prekę (-es), reikalaudamas pašalinti prekės (-ių) trūkumus, pakeisti prekę (-es) analogiška tinkamos kokybės preke (-ėmis), sumažinti prekės (-ių) kainą, išskyrus atvejus, kai trūkumai yra mažareikšmiai arba jie atsirado dėl Pirkėjo kaltės, įskaitant (bet neatsiribojant) jeigu prekės (-ių) trūkumai atsiranda, kaip Pirkėjo netinkamų veiksmų rezultatas, arba atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties ir reikalauti grąžinti sumokėtus pinigus, kai netinkamos kokybės prekės (-ių) pardavimas yra esminis Pirkimo – pardavimo sutarties pažeidimas. Jeigu Pirkėjas nesilaiko nurodytų prekės (-ių) priežiūros, laikymo, valymo ir kt. instrukcijų gautų kartu su preke (-ėmis), visais atvejais yra laikoma, jog prekės (-ių) trūkumai atsirado dėl Pirkėjo kaltės.
7.14. Pirkėjas turi teisę grąžinti netinkamos kokybės prekę (-es) per Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.338 straipsnyje nurodytą terminą nuo prekės (-ių) perdavimo jam dienos, taip pat pateikus prekės (-ių) pirkimo dokumentą.
7.15. Pirkėjas, norėdamas grąžinti netinkamos kokybės prekę (-es), privalo susisiekti su Pardavėju šiose Taisyklėse nurodytais Pardavėjo kontaktais ir nurodyti savo reikalavimus. Pardavėjas ne vėliau, kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų, privalo pateikti Pirkėjui motyvuotą atsakymą bei informaciją, kokia tvarka Pirkėjas turi grąžinti netinkamos kokybės prekę (-es), jeigu Pardavėjas sutinka su Pirkėjo reikalavimais.
- AUTORINĖS TEISĖS
8.1. Visas Elektroninės parduotuvės turinys yra Pardavėjo intelektinė nuosavybė, įskaitant (bet neapsiribojant) Elektroninėje parduotuvėje patalpintomis prekių nuotraukomis, prekių aprašymais ir kt.
8.2. Bet koks Pirkėjo disponavimas Elektroninės parduotuvės turiniu (jo dalimi), įskaitant (bet neatsiribojant) patalpintomis prekių nuotraukomis, prekių aprašymais ir kt. ar, taip pat minėto turinio (jo dalies) kitokio pobūdžio kopijavimas ir/ar perdavimas tretiesiems asmenims be Pardavėjo sutikimo yra neteisėti veiksmai.
- ŠALIŲ ATSAKOMYBĖ
9.1. Pirkėjas yra atsakingas už visus neteisėtus veiksmus, atliktus naudojantis Elektronine parduotuve.
9.2. Pirkėjui už veiksmus paminėtus Taisyklių 8.2 p. bus taikoma atsakomybė pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus.
9.3. Pirkėjas yra atsakingas už Elektroninėje parduotuvėje pateiktų duomenų tikslumą, teisingumą, išsamumą ir tikslinimą, jeigu duomenys pasikeičia.
9.4. Pardavėjas nėra atsakingas už žalą, atsiradusią Pirkėjui ir (ar) tretiesiems asmenims, jeigu Pirkėjas pateikia netikslius, neteisingus, neišsamius duomenis, nedelsiant nepatikslina pasikeitusių asmens duomenų.
9.5. Pardavėjas yra atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės, jei Pirkėjas iš dalies ar visiškai nesusipažino su Taisyklėmis ir Privatumo politika, nors jam tokia galimybė buvo suteikta, taip pat nesilaikė prekės (-ių) priežiūros, laikymo, valymo ir kt. instrukcijų gautų kartu su preke (-ėmis).
- BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
10.1. Pirkėjas, norėdamas pateikti pranešimą, skundą, pretenziją ir kt., gali tai atlikti kreipdamasis į Pardavėją el. pašto adresu info@perro.lt arba kontaktiniu telefonu +370 630 10591 darbo dienomis nuo 9.00 iki 17.00 val. Pranešimas elektroniniu paštu laikomas gautu, kai po jo išsiuntimo momento praėjo 24 valandos.
10.2. Jeigu Pirkėjas, būdamas vartotojas, taip kaip tai apibrėžta Lietuvos Respublikos teisės aktai, nesutinka su Pardavėjo pateiktu motyvuotu atsakymu į Pirkėjo pateiktą skundą/pretenziją, savo prašymą dėl Elektroninėje parduotuvėje įsigytos (-ų) prekės (-ių) Pirkėjas gali pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el.p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainė www.vvtat.lt), taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams arba užpildyti prašymo formą EGS platformoje https://ec.europa.eu/odr/.
10.3. Visus Šalių tarpusavio santykius nesureguliuotus šiose Taisyklėse, reglamentuoja Lietuvos Respublikos teisės aktai.
10.4. Visi Šalių ginčai, kilę iš šios Sutarties, sprendžiami geranoriškai, derybų būdu, vadovaujantis sąžiningumo, protingumo ir teisingumo principais. Nepasiekus tarpusavio susitarimo, kilę ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teismuose Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
10.5. Visiems ginčams, kylantiems iš Sutarties, taikomi Lietuvos Respublikos teisės aktai.